T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BAĞCILAR - ALİ YAŞAR YURDABAK ANAOKULU

Haberler

Nis

Okuma Saatinde"  Solucan Bizi Nereye Götürür" kitabını okuduk. Solucan çalışmasını yaptık, solucanların nereye saklandığını onları nasıl bulabileceğimiz hakkında konuştuk 🪱

Nis

Nis

Nis

Oyumuzu kullandık. Beraber saydık ve sonuçları öğrendik.

Nis

Nis

Beş yaş sınıfı öğrencilermizin bayram coşkusu.

Bayramlar, sevgi, saygı, yardımlaşma, dayanışma ve hoşgörü bağlarının güçlendiği, insanlarımız arasındaki birlik ve kardeşlik duygularının pekiştiği, dargınlık ve kırgınlıkların yerini barış ve muhabbete bıraktığı özel günlerdir.

 

Bu duygu ve düşüncelerle Ramazan Bayramının milletimize ve ülkemize huzur, mutluluk ve bereket getirmesini diler, değerli eğitim camiamızın, öğrenci ve velilerimizin bayramını kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarız. 
 

Nis

Hayal Et Ve Çiz Etkinliği

️Herkes saksısına istediği meyveyi, sebzeyi ya da bitkiyi yetiştirmekte özgür 🪷

Önce yetiştirmek istediklerine karar verdiler ve harekete geçtiler, etkinlik keyifli ve neşeli bir şekilde sürdürüldü 🪻

Nis

Hislerim Dramasında herkese bir kağıt verilerek bu kağıdın önceden yaşamış olduğumuz duyguları ifade ettiği hakkında konuştuk.

Öğrecilere üzgün hissettiğin her an için kağıdın bir kısmını buruşturabilirsin yönergesi verildi.

Buruşturulan kağıtlar neden buruşturuldu sorusu soruldu cevaplar incelendi sonrasında kağıtları eski haline çevirmeye çalıştık ilk an ki kadar düz olmadı ama birbirlerinden yaptıkları üzücü davranışlar için özür dilediler.

Sonrasında buruşturulan  kağıtları en yukarı atmayı hedefledik, drama keyifli bir şekilde son buldu.

Nis

Üç Kedi Bir Dilek Etkinliğimiz ️ ️

Nis

Nis

Nis

Nis

Kurabiye Kavanozum ile sayıları pekiştirdik.

Nis

Nis

Yaratıcılık; duygu, düşünce ve nesneleri kullanarak üretme eylemidir. Kelimeler, çizgiler, oyun ve nesneler bu eylemin malzemesini oluşturur. 

Çizimler, okul öncesi çocuğunun sahip olduğu şeyi/zihindekileri ifade etmesi bakımından önemli bir yere sahiptir. Bu yaştaki çocukların kişiliği ile çizimleri arasında içsel bir bağlantı vardır. Okul çağında ise ilgili olanlar hariç çizim bırakılabilir. Sözel yetenek, sözlü ifade, edebiyat yeteneği dediğimiz aşama ise ergenlik dönemine rastlar ve çocuğun somutlaştırma yeteneği ile ilgilidir. Bu aşamada çocuk, insan ve çevreyi tanıma, deneyim kazanma, duygular arasında bağ kurabilme becerilerini elde eder.